Z przyjemnością informujemy, że w ostatnim czasie do grona klientów użytkujących Vario.ReadIT dołączyły kolejne firmy – jeden z czołowych europejskich producentów skrzynek pocztowych oraz jeden z największych producentów samochodów na świecie. W obydwu wdrożeniach system będzie wykorzystywany do zaczytywania danych z faktur kosztowych.

W ostatnim miesiącu, system Vario w firmie Arcus został rozbudowany o nowy obszar – zautomatyzowaliśmy proces obiegu faktur kosztowych. Celem wdrożenia było między innymi skrócenie czasu akceptacji kosztów w centrali oraz między centralną a oddziałami, możliwość identyfikacji stanu faktur, wyeliminowanie ryzyka ich zgubienia oraz ograniczenie pracy związanej z wprowadzaniem danych do systemu ERP.

Co zrobić jeżeli dokumenty w naszej firmie, czy też organizacji są niepotrzebnie powielane, gubią się i trudno odnaleźć ich aktualną wersję? Odpowiedź na te i inne pytania z zakresu zarządzania dokumentacją udzieliliśmy na stronach internetowych dziennika Rzeczpospolita.

Z przyjemnością informujemy, że w naszej firmie zakończyło się kolejne szkolenie deweloperskie. Czerpiąc z wieloletniego doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów, podczas tego typu spotkań przekazujemy naszym gościom specjalistyczną i bardzo praktyczną wiedzę dotyczącą zarządzania dokumentami w firmie.  

W dodatku „ABC nowoczesnych technologii” dołączonym do dziennika „Rzeczpospolita” eksperci Grupy Arcus podzielili się swoją wiedzą na temat oszczędności w firmie. Z lektury można dowiedzieć się jakie sposoby na oszczędzanie i usprawnienie swojej działalności chętnie wykorzystują firmy, urzędy i korporacje. 

Pragniemy poinformować, że w dniach 20-21 września odbędą się w siedzibie naszej firmy warsztaty deweloperskie. Podczas tego spotkania pokażemy w jaki sposób można rekonfigurować system Vario.  Warsztaty tego typu cieszą się dużym zainteresowaniem, a nasi eksperci dokładają wszelkich starań, by przekazywana przez nich wiedza wyczerpywała temat zarządzania dokumentacją w sposób jasny i przystępny.

W dniach 27-28 lipca mieliśmy przyjemność uczestniczenia w konferencji GigaCon w Warszawie. Impreza już od 15 lat gromadzi specjalistów branży informatycznej i ma na celu przegląd najnowszych rozwiązań i technologii. Tematyka wydarzenia skupia się na wszystkich sferach działalności teleinformatycznej nowoczesnych przedsiębiorstw: bezpieczeństwie, sieci, technologiach programistycznych, open source.  

 

Czołowa, polska firma farmaceutyczna usprawni razem z nami obieg dokumentów, decydując się na wdrożenie systemu Vario. Aby zmniejszyć koszty i poprawić efektywność prowadzonych projektów w ramach wprowadzanych udogodnień będzie miała miejsce implementacja procesu obiegu dokumentacji finansowej i inwentaryzacyjnej pracowników biurowych oraz terenowych. Do potrzeb firmy zostanie także przystosowany proces przyznawania oraz rozliczania zaliczek finansowych przeznaczonych na cele operacyjne. Dziękujemy za wybór naszego systemu, jesteśmy dumni, że jedna z największych firm farmaceutycznych dołączyła do grona naszych klientów.

 

Mimo wakacji, które zazwyczaj kojarzą się z odpoczynkiem, z przyjemnością informujemy,  że przed naszym działem wdrożeń kolejne wyzwania. Jesteśmy bardzo dumni, że wiodąca firma kosmetyczna, zajmująca się produkcją kosmetyków pochodzenia naturalnego zdecydowała się na wdrożenie naszego systemu. Proces ten obejmie wdrożenie obiegu faktury kosztowej, zostanie również przeprowadzona integracja z systemem COMARCH ERP XL.

 

Z wielką przyjemnością zapraszamy wszystkich zainteresowanych na webinarium.

Już 22 czerwca o godzinie 11.00 odbędzie się bezpłatne webinarium  poświęcone  rozpoznawaniu treści z dokumentów, poprzez wykorzystanie inteligentnego oprogramowania OCR. Podczas 60 minutowego spotkania nasi eksperci pokażą min. jak zaczytać dokumenty z faktur kosztowych i przesłać je do systemu ERP.

Po prezentacji prowadzący odpowiedzą też na wszystkie pytania uczestników. Wszystkich tych, którzy chcieliby wziąć udział w wydarzeniu i dowiedzieć się więcej o zasilaniu danymi systemu ERP prosimy o zgłoszenie pod numerem telefonu +48 33 8105 775. 

 

Miło nam poinformować, że rozpoczynamy wdrożenie systemu Vario w ZWSE MEGA-POL w Bydgoszczy.

W pierwszym etapie, system wesprze proces obsługi zapytań ofertowych oraz ofert. ZWSE MEGA-POL jest uznaną firmą branży energetycznej, specjalizuje się między innymi w budowie i remontach linii wysokiego napięcia, linii kablowych wysokiego napięcia oraz stacji transformatorowych. Realizuje budowy obiektów w systemie pod klucz łącznie z projektem technicznym.

 

Nie tylko początek nowego roku jest dobrym czasem na zmiany. W kwietniu, kolejna duża firma z województwa kujawsko-pomorskiego zdecydowała się wdrożenie systemu Vario. Wdrożenie obejmie obsługę procesu obiegu faktury kosztowej oraz zapotrzebowanie. Dziękujemy za wybór systemu Vario!

 

Z radością informujemy, że rozpoczęliśmy prace wdrożeniowe w Instytucie Mechaniki Sp. z .o.o.  Wdrożenie obejmie obsługę kancelarii oraz obsługę dokumentacji technicznej. Wkrótce podamy więcej szczegółów.

 

Z niekrytą przyjemnością informujemy, że w ostatnich dniach podpisaliśmy umowy z firmami Wikana S.A. oraz A&A Group. Obecnie u Klientów trwają konsultacje, analizy oraz prace wdrożeniowe. Niebawem przekażemy więcej informacji o postępach w realizacji projektów.

 

Za nami bardzo pracowity okres – zakończyliśmy wdrożenia systemu Vario w firmach Elektromontaż Kraków S.A. oraz HEKO.

W firmie Elektromontaż Kraków S.A. zakres wdrożenia systemu Vario obejmował m.in.:

  • pełną obsługę kancelaryjną w sekretariacie z rejestracją dokumentów i faktur,
  • obsługę korespondencji e-mail,
  • obieg workflow dla faktur kosztowych oraz integrację z systemem systemem CDN XL – wysyłanie faktur kosztowych do systemu F-K, ścieżkę akceptacji faktur materiałowych i kosztowych – akceptację kosztów przez różne działy/dla różnych projektów,
  • zarządzanie projektami z bilansem kosztów i ewidencją dokumentacji projektowej – m. in. kontrola terminów i zaawansowania, akumulacja danych z pozycji kosztowych faktur przydzielonych do projektu, bilans kosztów, przydział uczestników projektu, podział projektu na etapy, wykres Gantta, sygnalizacja przekroczenia terminów, ewidencja dokumentacji projektowej,
  • zarządzanie dokumentami (tworzenie, edycja, wersjonowanie, integracja z MS Office dokumenty strukturalne, wieloźródłowe z opcją wysłania e-mail lub do sekretariatu,
  • repozytorium dokumentów - praca z dokumentami w postaci elektronicznej (praca grupowa, wersjonowanie, wieloźródłowość, zarządzanie uprawnieniami),
  • centralną bazę kontaktów/kontrahentów synchronizowaną z systemem zewnętrznym.

 

Jak zarządzać obiegiem informacji? Co to jest model adaptatywny?

Odpowiedzi na te pytania znajdują się na stronach Plusu Biznesu. Poniżej zamieszczamy treść artykułu, miłej lektury!

 

Z radością dzielimy się z Państwem informacją o kolejnym zakończonym wdrożeniu w okresie wakacyjnym.

Do grona użytkowników systemu Vario dołączyła spółka Wojas S.A., jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia w Polsce. Zakres wdrożenia systemu Vario obejmował m.in.:

  • elektroniczną kancelarią (rejestracja korespondencji wpływającej oraz obsługa korespondencji wychodzącej),
  • repozytorium dokumentów - praca z dokumentami w postaci elektronicznej (praca grupowa, wersjonowanie, wieloźródłowość, zarządzanie uprawnieniami),
  • centralną bazę kontaktów/kontrahentów synchronizowaną z systemem zewnętrznym,
  • obsługę procesu faktury kosztowej (integracja z systemem zewnętrznym).

 

Miesiące wakacyjne są dla nas pracowite. W ostatnim czasie zakończyliśmy wdrożenie systemu Vario w Zakładzie Wytwórczym Aparatów Elektrycznych Sp. z o.o. w Lęborku.

Zakres przeprowadzonego wdrożenia objął:

  • elektroniczną kancelarię - rejestracja korespondencji wpływającej oraz obsługa korespondencji wychodzącej,
  • obsługę korespondencji elektronicznej email (system Vario stał się narzędziem do obsługi korespondencji email),
  • repozytorium dokumentów - praca z dokumentami w postaci elektronicznej (praca grupowa, wersjonowanie, wieloźródłowość, zarządzanie uprawnieniami),
  • centralną bazę kontaktów/kontrahentów synchronizowaną z systemem zewnętrznym,
  • prowadzenie projektów handlowych (nadzorowanie realizacji zadań wraz z archiwizacją aktywności na rzecz projektów oraz gromadzenie dokumentacji projektowej – handlowej).

 

W dniach 29-30 lipca braliśmy udział w konferencji EOIF GigaCon na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Konferencja poświęcona była tematyce Elektronicznego Obiegu Informacji w Firmie, zatem nie mogło nas tam zabraknąć. Podczas spotkań przy stoisku nasi przedstawiciele mieli okazję zaprezentować system Vario oraz omówić wybrane przez odwiedzających obszary funkcjonalne. A dodatkowo wśród prelegentów prowadzących wykłady byli przedstawiciele Grupy Arcus: Andrzej Nycz Prezes Docusoft Sp. z o.o. oraz Bogusław Nowak Dyrektor Ds. Sprzedaży Systemów Informatycznych w Arcus S.A.

Odwiedzający nasze stanowisko mieli możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym na zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody m.in. drukarka Kyocera!

 

 

Nie raz potwierdziło się, że największym kapitałem firmy są wiedza i informacja. Często wyprzedzają one cenę i jakość. Dlaczego?

Ponieważ są impulsem stymulującym firmę do rozwoju i szukania rozwiązań, które zwiększą efektywność działania. Niestety, często bywa, że natłok codziennych spraw, które trzeba „załatwić na już”, utrudnia zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie. To skutkuje chaosem i stosowaniem doraźnych, a nie systemowych rozwiązań. Jest to szczególnie niebezpieczne w przypadku faktur kosztowych. Nieumiejętne zarządzanie tymi dokumentami może narazić firmę na straty – np. nie znając wartości faktur w obiegu można podjąć nieuzasadnione i szkodliwe dla portfela firmy decyzje zakupowe. Jak zapanować nad kluczowymi informacjami w firmie, aby pomagały, a nie utrudniały jej funkcjonowanie? Z pomocą przychodzą systemy klasy BPM (Business Process Management), będące doskonałym uzupełnieniem systemów klasy ERP. Jednym z nich jest oferowany przez nas system Vario. Łatwiejszy oraz bardziej efektywny dostęp do informacji i danych, organizacja pracy użytkowników oraz bezpieczeństwo posiadanych informacji to tylko niektóre zalety systemu Vario. O pozostałych przeczytacie Państwo w załączonym materiale:  

Czytaj o elektronicznym obiegu dokumentów 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Docusoft Sp. z o.o. przywiązuje swoistą wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenach docusoft.pl, variosystems.pl, forum.variosystems.pl. Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników stron należących do Docusoft Sp. z o.o.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów www, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszych serwisów. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Dane te nie są kojarzone z określonymi osobami przeglądającymi serwisy firmy Docusoft Sp. z o.o.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są w celu administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerami firmy Docusoft Sp. o.o. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Mechanizm Cookies na stronach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisach należących do Docusoft Sp. z o.o. nie przechowują żadnych danych osobowych użytkowników. Pliki Cookies wykorzystywane są do podtrzymania sesji między przeglądarką a serwerem (pliki Cookies usuwane są po zamknięciu przeglądarki) oraz do zapamiętania ostatniej wybranej wersji językowej serwisu.

Czym są pliki Cookies?

Cookies znacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

W jaki sposób można zarządzać plikami Cookies:

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki. Należy zwrócić uwagę, iż wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Rejestracji, Bezpieczeństwa, utrzymania Preferencji Użytkownika, utrudni korzystanie z witryn Docusoft Sp. z o.o., a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

W celu zarządzaniami ustawienia cookies należy wybrać z listy poniżej używaną przeglądarkę internetową i postępować zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia przenośne:

 

Odnośniki do innych stron

Serwisy należące do DocusoftSp. z o.o. zawierają odnośniki do innych stron www. Docusoft Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony zapoznać się z polityką prywatności ustaloną na nich. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów WWW należących do Docusoft Sp. z o.o.

Zmiany

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.