elektroniczny system obiegu dokumentów

Funkcjonalności systemu Vario
bogaty zakres obszarów funkcjonalnych
pokrywający potrzeby każdej firmy i instytucji.
 
 
zarządzanie dokumentami
Jednym z podstawowych obszarów wykorzystania systemu Vario jest praca z dokumentami. System umożliwia praktyczne zarządzanie dokumentami i cyklem ich życia wraz z jego wszystkimi edycjami, wersjami oraz różnorodnością form elektronicznych i tradycyjnych. Dzięki temu obszarowi można sprawnie wytwarzać, gromadzić, porządkować i zespołowo korzystać z dokumentów niezależnie od czasu ich wytworzenia czy formy.
Vario umożliwia tworzenie dowolnych struktur dokumentów, które mogą odzwierciedlać rzeczywisty układ dokumentów w firmie. Rejestry dokumentów mogą być częścią repozytorium gromadzącego bieżące dokumenty lub elementem archiwum dokumentów elektronicznych. Uprawnieni użytkownicy mają szybki dostęp do odpowiednich dokumentów.

Dokument jest podstawowym nośnikiem i źródłem informacji. Funkcjonuje w wielu formach i postaciach, w tym w wersjach elektronicznych i tradycyjnych-papierowych. Zarówno w czynnościach wytwarzania dokumentów, akceptacji dokumentów jak i ich pozyskiwaniu w ramach wymiany informacji z otoczeniem zewnętrznym działania te są wykonywane zespołowo i skutkują zmianą stanu dokumentu.  

program do zarządzania dokumentami
System Vario posiada niezbędne funkcjonalności programu pocztowego. Oferuje obsługę korespondencji elektronicznej oraz tradycyjnej wraz z funkcjonalnością lokalnych centrów wydruku i wysyłki. Użytkownik ma możliwość redagowania i rejestrowania korespondencji oraz wysyłania jej do adresatów zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Sprawną rejestrację korespondencji tradycyjnej zapewnia zoptymalizowany do tego celu obszar zwany „pulpitem operatora kancelaryjnego”.

e-faktura
Elektroniczny sekretariat łączy funkcjonalności związane z zarządzaniem dokumentem, tworzeniem rejestrów oraz obsługą korespondnecji. Pozwala rejestrować korespondencję, która wpływa do firmy w postaci uzupełnianych automatycznie dzienników korespondencji, ewidencjonować dokumenty według ich typów w postaci elektronicznych segregatorów oraz „pilnować” by dokumenty w segregatorach były aktualne i kompletne.

workflow w firmie
Planowanie działań odgrywa zasadniczą rolę zarówno w efektywnej pracy zespołowej, jak również przy pracy indywidualnej. Wsparcie tych działań jest realizowane w systemie Vario poprzez rozbudowany obszar zadaniowy udostępniający proste i zaawansowane formy zadaniowe, wśród których mogą występować m.in. zadania, polecenia oraz sprawy i projekty.
Vario oferuje pełny zakres funkcjonalności składający się na obszar zarządzania projektem w każdej firmie. Funkcjonalności obejmują m.in.: obieg dokumentów w przedsiębiorstwie, zarządzanie projektem oraz jego dokumentacją, zarządzanie podwykonawcami, kooperacjami, kontrolę przebiegu projektu, kosztów w projekcie, raportowanie, monitorowanie postępu prac, zarządzanie zmianą, zarządzanie portfelem projektów, planowanie zasobów, standaryzację zarządzania projektami, opracowywanie i rozwój metodyki realizacji projektów.
zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Vario zapewnia wsparcie obsługi relacji z klientem poprzez obszar funkcjonalności CRM w ramach którego można planować i ewidencjonować przeprowadzone rozmowy, spotkania, opracowywać dokumenty przynależne klientom, wymieniać korespondencję elektroniczną i tradycyjną, przydzielać pracownikom zadania oraz realizować projekty handlowe.
organizer kalendarz
W systemie Vario są udostępnione obszary terminarza dla każdego z użytkowników. W terminarzu można tworzyć terminy, urlopy, delegacje i efektywnie zarządzać czasem realizowanych działań.
workflow
Vario jest rozwiązaniem przeznaczonym do obsługi procesów biznesowych. Wspierane przez system procesy obejmują szerokie ich spektrum, począwszy od prostych przepływów po złożone procesy współpracujące z oprogramowaniem zewnętrznym takim jak systemy bankowe czy systemy klasy ERP.
obieg dokumentów
Vario umożliwia graficzne projektowanie oraz wizualizację przebiegu procesów biznesowych. W ramach projektowania obsługi procesu system udostępnia możliwość jego graficznego odzwierciedlenia w formie diagramów oraz jego parametryzacji. Mapowanie procesów pozwala na uporządkowanie i usprawnienie tak powtarzających się jak i nowych zadań w obrębie danej działalności.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Docusoft Sp. z o.o. przywiązuje swoistą wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenach docusoft.pl, variosystems.pl, forum.variosystems.pl. Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników stron należących do Docusoft Sp. z o.o.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów www, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszych serwisów. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Dane te nie są kojarzone z określonymi osobami przeglądającymi serwisy firmy Docusoft Sp. z o.o.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są w celu administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerami firmy Docusoft Sp. o.o. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Mechanizm Cookies na stronach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisach należących do Docusoft Sp. z o.o. nie przechowują żadnych danych osobowych użytkowników. Pliki Cookies wykorzystywane są do podtrzymania sesji między przeglądarką a serwerem (pliki Cookies usuwane są po zamknięciu przeglądarki) oraz do zapamiętania ostatniej wybranej wersji językowej serwisu.

Czym są pliki Cookies?

Cookies znacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

W jaki sposób można zarządzać plikami Cookies:

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki. Należy zwrócić uwagę, iż wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Rejestracji, Bezpieczeństwa, utrzymania Preferencji Użytkownika, utrudni korzystanie z witryn Docusoft Sp. z o.o., a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

W celu zarządzaniami ustawienia cookies należy wybrać z listy poniżej używaną przeglądarkę internetową i postępować zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia przenośne:

 

Odnośniki do innych stron

Serwisy należące do DocusoftSp. z o.o. zawierają odnośniki do innych stron www. Docusoft Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony zapoznać się z polityką prywatności ustaloną na nich. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów WWW należących do Docusoft Sp. z o.o.

Zmiany

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.

Potrzebujesz więcej informacji ?

Chętnie prześlemy Ci wiecej informacji, odpowiemy na pytania. Napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji