elektroniczny system obiegu dokumentów

Funkcjonalności systemu Vario
bogaty zakres obszarów funkcjonalnych
pokrywający potrzeby każdej firmy i instytucji.
 
 
Vario umożliwia tworzenie dowolnych struktur dokumentów, które mogą odzwierciedlać rzeczywisty układ dokumentów w firmie. Rejestry dokumentów mogą być częścią repozytorium gromadzącego bieżące dokumenty lub elementem archiwum dokumentów elektronicznych. Uprawnieni użytkownicy mają szybki dostęp do odpowiednich dokumentów.

Vario obala konieczność zapisywania dokumentów na dyskach, w określonych ścieżkach. To rzeczywistość i terminologia informatyczna. W Vario pracownik działu handlowego tworzy ofertę na „pulpicie działu handlowego” w folderze ofert, umowę w folderze umów. Dla użytkownika nie ma znaczenia, na jakim dysku znajduje się dokument.

W Vario można zdefiniować minimalną i maksymalną liczbę dokumentów w folderze. Ponadto, określony rejestr może gromadzić jedynie dokumenty określonego typu. Nie można na przykład umowy „wrzucić” do rejestru faktur, albo reklamacji do rejestr ofert.

Dostęp do rejestrów wynika z umiejscowienia użytkownika w strukturze organizacyjnej firmy oraz systemu uprawnień. Standardowo, istnieją trzy poziomy organizacji pracy w systemie Vario: tzw. pulpit użytkownika z rejestrami danej osoby, do których dostęp mogą mieć na przykład jedynie użytkownik i jego przełożeni, tzw. pulpit grupy roboczej, najczęściej działu z rejestrami typowymi dla działu i tzw. pulpit organizacji, na którym znajdują się rejestry dokumentów, do których dostęp powinna mieć większość pracowników firmy. Oczywiście, na pulpicie grupy roboczej oraz pulpicie organizacji dostęp do rejestrów dodatkowo uzależniony jest od posiadanych uprawnień.

 
Zalety:
  • tworzenie i utrzymywanie dowolnych rejestrów dokumentów,
  • tworzenie rejestrów poza dokumentacyjnych, np. zasobów (budynki, maszyny),
  • dostęp wg systemu uprawnień.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Docusoft Sp. z o.o. przywiązuje swoistą wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenach docusoft.pl, variosystems.pl, forum.variosystems.pl. Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników stron należących do Docusoft Sp. z o.o.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów www, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszych serwisów. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Dane te nie są kojarzone z określonymi osobami przeglądającymi serwisy firmy Docusoft Sp. z o.o.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są w celu administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerami firmy Docusoft Sp. o.o. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Mechanizm Cookies na stronach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisach należących do Docusoft Sp. z o.o. nie przechowują żadnych danych osobowych użytkowników. Pliki Cookies wykorzystywane są do podtrzymania sesji między przeglądarką a serwerem (pliki Cookies usuwane są po zamknięciu przeglądarki) oraz do zapamiętania ostatniej wybranej wersji językowej serwisu.

Czym są pliki Cookies?

Cookies znacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

W jaki sposób można zarządzać plikami Cookies:

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki. Należy zwrócić uwagę, iż wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Rejestracji, Bezpieczeństwa, utrzymania Preferencji Użytkownika, utrudni korzystanie z witryn Docusoft Sp. z o.o., a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

W celu zarządzaniami ustawienia cookies należy wybrać z listy poniżej używaną przeglądarkę internetową i postępować zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia przenośne:

 

Odnośniki do innych stron

Serwisy należące do DocusoftSp. z o.o. zawierają odnośniki do innych stron www. Docusoft Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony zapoznać się z polityką prywatności ustaloną na nich. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów WWW należących do Docusoft Sp. z o.o.

Zmiany

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.

Potrzebujesz więcej informacji ?

Chętnie prześlemy Ci wiecej informacji, odpowiemy na pytania. Napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji