mapowanie procesów biznesowych
W Systemie Vario można tworzyć, rejestrować Umowy, które mają skonfigurowany diagram procesu akceptacji. Umowę można tworzyć z wzorców dostępnych w systemie lub rejestrować Umowy otrzymane od kontrahentów. Umowa może mieć swoją strukturę, czyli może się składać z innych dokumentów skojarzonych z Umową np. Aneks do Umowy, załączniki, protokoły. Dokumenty te mogą być dołączane do Umowy w trakcie procesu. Mogą być składnikami Umowy lub znajdować się w zawartości Umowy
 

Z umową można powiązać inne elementy systemu jak np. Podmiot (klient zarejestrowany w Panelu Kontakty), z którym Umowa jest zawarta czy Korespondencja wymieniana z tym Podmiotem przy tworzeniu lub realizacji Umowy. Przykładowy scenariusz przygotowania i akceptacji Umowy o pracę obejmuje:

 
  1. Umowę tworzy uprawniony użytkownik np. pracownik kadr – system przy tworzeniu Umowy umożliwia wybór wzorca na podstawie którego zostanie wygenerowany dokument Umowy.
  2. Użytkownik wypełnia informacje opisowe Umowy przekazuje do akceptacji działu, w którym np. pracownik będzie pracował
  3. Następnie Umowa przechodzi do akceptacji/podpisu Zarządu
  4. Po akceptacji Zarządu Umowa wraca do Kadr
  5. Pracownik kadr przekazuje Umowę zatrudnionemu do podpisu i skanuje podpisaną Umowę. Skan umowy dołącza do Umowy, jako drugą postać Umowy
  6. Po podpisaniu Umowy przez zatrudnionego Umowa przechodzi do Archiwum.
  7. W ramach procesu można dodać Aneks do Umowy i również przejść ścieżkę akceptacji analogiczną jak dla Umowy
 

W systemie można rejestrować i procesować inne typy Umów np. Umowy zawierane z klientami na dostawy sprzętu lub usług czy zrealizowanie inwestycji. Takie Umowy mają swój proces akceptacji i mogą być jedną z faz większego procesu. Proces Umowy z klientem może być elementem kompleksowego procesu obsługi np. Zleceń. Wtedy akceptacja Umowy staje się fazą realizacji procesu głównego. W takim przypadku proces rozpoczyna się od rejestracji Zapytania ofertowego następnie można automatycznie przejść do procesu Ofertowania, a w przypadku akceptacji Oferty przez klienta kolejną fazą będzie rejestracja Zamówienia lub procesu akceptacji Umowy w zależności od wymagań użytkownika systemu, określonych w takim scenariuszu. Finalnie można również przejść do realizacji Umowy, czyli do fazy Projektu. Każda z tych faz realizacji jest związana z konkretnym dokumentem i każdy z tych dokumentów może mieć własny proces obiegu. Zakończenie jednej fazy może automatycznie aktywować koleją fazę, czyli np. Przyjęcie Oferty przez klienta może automatycznie przejść do fazy Umowa i utworzyć dokument Umowy z danymi opisowymi pobranymi z Oferty.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Docusoft Sp. z o.o. przywiązuje swoistą wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenach docusoft.pl, variosystems.pl, forum.variosystems.pl. Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników stron należących do Docusoft Sp. z o.o.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów www, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszych serwisów. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Dane te nie są kojarzone z określonymi osobami przeglądającymi serwisy firmy Docusoft Sp. z o.o.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są w celu administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerami firmy Docusoft Sp. o.o. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Mechanizm Cookies na stronach internetowych Docusoft Sp. z o.o.

Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisach należących do Docusoft Sp. z o.o. nie przechowują żadnych danych osobowych użytkowników. Pliki Cookies wykorzystywane są do podtrzymania sesji między przeglądarką a serwerem (pliki Cookies usuwane są po zamknięciu przeglądarki) oraz do zapamiętania ostatniej wybranej wersji językowej serwisu.

Czym są pliki Cookies?

Cookies znacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

W jaki sposób można zarządzać plikami Cookies:

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki. Należy zwrócić uwagę, iż wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Rejestracji, Bezpieczeństwa, utrzymania Preferencji Użytkownika, utrudni korzystanie z witryn Docusoft Sp. z o.o., a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

W celu zarządzaniami ustawienia cookies należy wybrać z listy poniżej używaną przeglądarkę internetową i postępować zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia przenośne:

 

Odnośniki do innych stron

Serwisy należące do DocusoftSp. z o.o. zawierają odnośniki do innych stron www. Docusoft Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony zapoznać się z polityką prywatności ustaloną na nich. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów WWW należących do Docusoft Sp. z o.o.

Zmiany

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.

Potrzebujesz więcej informacji ?

Chętnie prześlemy Ci wiecej informacji, odpowiemy na pytania. Napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji